ZAVRŠNICA KAMPANJE “AKO IMAŠ ŠTA DA KAŽEŠ – RECI!”

Pilot kampanja za medijsku pismenost srednjoškolaca zaokružena je organizacijom svečanog predstavljanja srednjoškolskih mini projektata u Trećoj beogradskoj gimnaziji u utorak, 23. februara.

za sajt 1

U kampanji su neposredno učestvovale gimnazije i srednje stručne škole iz Beograda, Paraćina, Sremskih Karlovaca, Bečeja, Novog Sada, Čačka, Nove Varoši i Smederevske Palanke. Nakon 15 održanih predavanja u 9 škola nastala su:

Sekcije uključene u kampanju imale su priliku da posete redakcije relevantnih medijskih kuća, poput regionalne televizije N1, novosadskog radija 021, televizije M iz Paraćina i dnevnih novina Blic.

za sajt 2

Tokom izrade mini projekata neki od učenika izabrali su svoj budući poziv, neki su napisali svoju prvu vest u životu, neko je prvi put snimio film, a neko prvi put montirao. Zajedničko im je da su pokazali spremnost da medijsku stvarnost učine bezbednijom i razumljivijom svojoj generaciji. Zbog uloženog truda, Delegacija Evropske unije nagradila ih je putovanjem u Ljubljanu, Bratislavu, Beč i Budimpeštu povodom Dana Evrope, 9. maja.

Nadamo se da će u našem nastojanju da medijsku budućnost učinimo boljom, najveću podršku dati upravo ovi mladi ljudi prenoseći stečeno znanje i iskustvo svojim vršnjacima.

Podeli:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *